Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag geprobeerd wat te doen, maar is niet te doen, kan sowieso me elleboog niet/amper gebruiken, kan niet eens tandenpoetsen zonder pijn hihi.

en dus maar weer vertrokken na wat geprobeerd te hebben lol. Achja dan maar ff chillen. Zolang voeding ok blijft is even rust geen drama.

Comment

• Ok junk weekend, sorry brahs.

op 4 plekken binnen 10km feest buiten, vanavond 538, morgen een of ander hardstyle feestje, zondag wat djs ofzo.... Cant help it.

achja ik drink niet meer zoveel meestal toch wel cola light dus zal niet zo'n mega drama worden, maar heb super veel gespaard. Dus arm in het verband en ff gaan :ddddd
      o
      hja hard with style 25 np

Comment

• Vanavond eerste keer trainen weer, ff proberen. Maar zat een velletje los, denk haal dat stukkie eraf, roets alles er weer af rofl.

Denk een kleine FB training met nadruk op armen ofzo, of alleen armen XD

Comment

• Hup hup... de gym in met je kloten
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Blijft een leuke log om te lezen. Niet voor de trainingen maar voor de persoon Dexie.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
              Blijft een leuke log om te lezen. Niet voor de trainingen maar voor de persoon Dexie.
              +1..
              Leuk man,gaat het net weer een beetje op trainen lijken,brommer ongeluk ofzo.
              Volgende log wordt : Dex its serious 2014,daarna Dex:its serious 2015 enz enz.

Maar er verandert niets!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                +1..
                Leuk man,gaat het net weer een beetje op trainen lijken,brommer ongeluk ofzo.
                Volgende log wordt : Dex its serious 2014,daarna Dex:its serious 2015 enz enz.

Maar er verandert niets!
                Hahahahaha ja je zou nu al denken van wel ja idd. Maar wees gerust

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                  Hahahahaha ja je zou nu al denken van wel ja idd. Maar wees gerust
                  Komt vanzelf een dag

P.S je hebt pm
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• // nvm

Als m`n ouders ff tof dan dan heb ik dit weekend:
                    Bench + bicep pad + Legcurl/ext
                    Tbar row
                    Lat pulldown
                    Rack (cage past niet fml, of naja past wel maar moet dan echt in het midden van zolder...)
                    Schijven
                    Gewichten
                    Last edited by Dexie; 02-09-2013, 18:57.

Comment

• Okay gister werd hem niet, vandaag wel. Alles beetje geprobeerd maar niks ging eigenlijk met m`n elleboog. Het meeste vocht wat erin zat is er wel uit volgens mij, hij is veel minder dik.

Dus werd een training van niks, zelfs kuiten ging niet door alle wonden op m`n voeten.

Incline shrugs: 3x15x45kg

Barbell shrugs voor, was kei irritant!!! fuu, iemand tips? Komt de hele tijd tegen me piemeltje (dead srs focking irritant)

Barbell shrugs behind: 3x15x45kg (kon meer maar doe normaal altijd dumbell)
                      Dumbell shrugs: 3x15x60kg

Barbell curls: 3x6-8x27kg
                      Barbell curls again: 3x15x17kg oid
                      Rope curls: 3 setjes
                      Cross body hammer curls: 3 setjes

Gaat natuurlijk helemaal nergens over maar wilde gewoon IETS doen.

Comment

• Niemand denkt ik geef dexie een tip, zodat die normaal kan shruggen?

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Niemand denkt ik geef dexie een tip, zodat die normaal kan shruggen?

Je heupen iets naar achteren doen, zodat je je ballen er niet afschraapt?
                          "Straight outta gym"

Comment

• Meer squatten zodat de bar tegen je quads aan komt ipv je directeur. Ik heb daar ook soms last van
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Pik eraf hakken, heb je toch niet niet nodig.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                                Je heupen iets naar achteren doen, zodat je je ballen er niet afschraapt?
                                Ja maar dat staat toch niet chill? Dat shrugt meteen veel minder, kzal wel wat proberen maar daar had ik wel last van, voelde gewoon raar dan.
                                Originally posted by Gus View Post
                                Meer squatten zodat de bar tegen je quads aan komt ipv je directeur. Ik heb daar ook soms last van
                                Working on that
                                Originally posted by Nocerino View Post
                                Pik eraf hakken, heb je toch niet niet nodig.
                                Ey ben gip niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X